Author Topic: Ben (Read 2,173 times)
Deleted


Deleted Avatar





[send pm]

Joined: January 1970
Posts: 0
 Ben
« Jun 12, 2018 13:45:00 GMT »
Quote

Nah, he just turned into a right wing gun-loving nut after Foxy died.

Back to Top  
Belligerent Hype Man
God
*****

member is online

Belligerent Hype Man Avatar


DRINK LUCOZADE!!! [F4:@Bronsons_Beard]


[send pm]

Joined: July 2010
Posts: 3,555
 Ben
« Jun 13, 2018 15:02:04 GMT »
Quote

Is Henry still alive? I remember him coming across quite suicidal and then he just seemed to stop posting. Either that or he got aids from one of those old white birds he'd meet on the internet and then fuck in front of their husbands

Back to Top  

monkeytennis
God
*****


monkeytennis Avatar


popping like the top of a bottle of hot javascript


[send pm]

Joined: July 2010
Posts: 8,421
 Ben
« Jun 13, 2018 15:32:08 GMT » -
Quote

last I saw on facebook (which i have now binned off for a few months), Henry is still around thankfully, and looking in good smiley shape :)

« Last Edit: Jun 13, 2018 15:32:18 GMT by monkeytennis » Back to Top  
danscouse
God
*****


danscouse Avatar


That's just the way I like to roll....


[send pm]

Joined: July 2010
Posts: 1,853
 Ben
« Jun 14, 2018 16:34:07 GMT via mobile »
Quote

henry id forgot that guy. maybe we need a new thread for tracking down lost forum members...where is monobrow, the Geordie lads, Bob? does the ax man still post or did he go bald and jack it all in?

Back to Top  

I'll see you on the darkside of the moon
Deleted


Deleted Avatar





[send pm]

Joined: January 1970
Posts: 0
 Ben
« Jun 14, 2018 17:18:10 GMT via mobile »
Quote

The end of the Premier League Prediction Game must have derailed these guys. Is ex-champ I'm Wearing A Towel around under a different name?

Back to Top  
Rollinice
God
*****


Rollinice Avatar





[send pm]

Joined: June 2012
Posts: 1,002
 Ben
« Jun 14, 2018 21:24:24 GMT »
Quote

That is a real shame. :(

Back to Top  

Ageless and Timeless

NY
Junior Member
**


NY Avatar





[send pm]

Joined: June 2018
Gender: Male
Posts: 31
 Ben
« Jun 14, 2018 21:46:20 GMT via mobile »
Quote

Hey guys. Don’t think most remember me (NY on osisforum, I’m just over at live4ever now). That’s crazy about Ben, we used to be friends I guess, until he did a couple of fucked up shit and we didn’t really hang after that.

How do we know it’s true? I did notice that last song played was December 3 and so was his last tweet. Seems to be true, if so very sad.

« Last Edit: Jun 15, 2018 3:40:27 GMT by NY » Back to Top  
monkeytennis
God
*****


monkeytennis Avatar


popping like the top of a bottle of hot javascript


[send pm]

Joined: July 2010
Posts: 8,421
 Ben
« Jun 15, 2018 9:30:37 GMT »
Quote

NY Avatar
until he did a couple of fucked up shit and we didn’t really hang after that


spill.

Back to Top  
Deleted


Deleted Avatar





[send pm]

Joined: January 1970
Posts: 0
 Ben
« Jun 15, 2018 12:30:53 GMT via mobile »
Quote

Themis?

Back to Top  
Rollinice
God
*****


Rollinice Avatar





[send pm]

Joined: June 2012
Posts: 1,002
 Ben
« Jun 15, 2018 13:19:49 GMT via mobile »
Quote

I swear I recall him posting on hfboards in April when the NHL playoffs started. He is just crazy enough to fake his death.

Back to Top  

Ageless and Timeless

NY
Junior Member
**


NY Avatar





[send pm]

Joined: June 2018
Gender: Male
Posts: 31
 Ben
« Jun 15, 2018 14:10:02 GMT via mobile »
Quote




Yes sir. What’s going on Karl?

I had no idea this was still around.

Ps - I saw KablePunk a couple years ago, he was in New York for a concert with his family. Always had a great time with him, last time we hanged we didn’t spend as much time together so I’m not too sure if he is indeed a gun loving right wing nut lol

Back to Top  
NY
Junior Member
**


NY Avatar





[send pm]

Joined: June 2018
Gender: Male
Posts: 31
 Ben
« Jun 15, 2018 14:11:40 GMT via mobile » -
Quote

monkeytennis Avatar
NY Avatar
until he did a couple of fucked up shit and we didn’t really hang after that
spill.



I do feel a bit shit talking crap after a man’s death (if indeed he’s dead).
If we get full confirmation, then we do a bit of a three day mourning period, and then I absolutely will spill everything

Back to Top  
weetabix
Senior Member
****


weetabix Avatar





[send pm]

Joined: July 2010
Posts: 314
 Ben
« Jun 15, 2018 17:14:08 GMT »
Quote



I can't guarantee it is true, but I'm pretty sure it is (unfortunately).

Ben IS the kind of guy that would fake his death though.

Back to Top  
barny
God
*****


barny Avatar





[send pm]

Joined: July 2010
Posts: 8,318
 Ben
« Jun 15, 2018 17:39:10 GMT via mobile »
Quote

Not very fabulous

Back to Top  

NY
Junior Member
**


NY Avatar





[send pm]

Joined: June 2018
Gender: Male
Posts: 31
 Ben
« Jun 15, 2018 18:54:45 GMT via mobile »
Quote

weetabix Avatar
Download Attachment

I can't guarantee it is true, but I'm pretty sure it is (unfortunately).

Ben IS the kind of guy that would fake his death though.



Damn. So strange. I messaged her as well trying to find out more.

I didn’t know I was not the only one to have those kinds of thoughts haha. Guess you guys also knew the “real” Ben somehow? Lol

Back to Top  
frodis
God
*****


frodis Avatar


HA HA HAAAAAAAAAAAAAAH


[send pm]

Joined: July 2010
Posts: 754
 Ben
« Jun 15, 2018 20:39:38 GMT » -
Quote

Holy shit. Wow, so sad. He had kiddos, too.

Fuuuuuuuuck.


Gonna miss you dude. :( :( :( :( :(




Someone had reached out to me a few months ago on Last.fm asking if I had had any contact with him, which I hadn't unfortunately. Last time I dropped him a line was in '15 or early '16 :(

« Last Edit: Jun 15, 2018 20:40:40 GMT by frodis » Back to Top  

Deleted


Deleted Avatar





[send pm]

Joined: January 1970
Posts: 0
 Ben
« Jun 15, 2018 21:20:04 GMT via mobile » -
Quote

So he was stealing coke as well as stealing spliffs? (stocky typed that, we're just in Sinclairs)

Frodis and Themis back posting. So true to life that deaths are the only way to bring people together.

Back to Top  
NY
Junior Member
**


NY Avatar





[send pm]

Joined: June 2018
Gender: Male
Posts: 31
 Ben
« Jun 15, 2018 21:50:23 GMT via mobile »
Quote

Guess it does bring people together, ha.

His name was Benjamin Pederson. I didn’t find any obituaries or anything like that. Reached out to a couple of people on Twitter that seemed to know him but they didn’t respond.

I still don’t get how he died - a fall?! Fuck me.

Back to Top  
NY
Junior Member
**


NY Avatar





[send pm]

Joined: June 2018
Gender: Male
Posts: 31
 Ben
« Jun 15, 2018 22:10:12 GMT »
Quote

frodis Avatar
Holy shit. Wow, so sad.


By the way, Frodis :-*
too soon? :(

1

« Last Edit: Jun 15, 2018 22:12:44 GMT by NY » Back to Top  
frodis
God
*****


frodis Avatar


HA HA HAAAAAAAAAAAAAAH


[send pm]

Joined: July 2010
Posts: 754
 Ben
« Jun 15, 2018 22:46:28 GMT »
Quote

NY Avatar
frodis Avatar
Holy shit. Wow, so sad.
By the way, Frodis :-*
too soon? :(

1



A little.

But I bet Ben would chuckle. ;)



Damn. Gonna have a beer & a joint in his honor this evening. :'(

« Last Edit: Jun 15, 2018 22:47:01 GMT by frodis » Back to Top  


Quick Reply